En lantis i Shanghai

en skånsk loppisgalnings överlevnadsguide till Kinas bakgator. Garanterat glutenfri humor med stövlarna i tre världsdelar. Fick jag med allt?

Vi har också stormöte, vi

Publicerad 2014-05-19 12:19:33 i

Extra, extra! Stoppa pressarna! En färsk bild från dagens stormöte.
Med bloggarna, alltså.
Så vitt jag vet behövdes inga vägar stängas av på grund av vårt möte. Inga frivilliga höll reda utanför Baker & Spice. Vi har heller inte krävt att folk ska stänga sina fönster och plocka bort blommor från sina balkonger. Inga förskolor fick order om att stänga.
Men vi löser ju heller inga riktiga världsproblem.
Överst fr v: Malin, Marianne, Lovisa, Ann-Sofie, Gertrud och jag. Nedre raden fr v: Shirin, Mariannes söta mamma Mildred, Cathrin och Gunilla.
Våra Shanghai-bloggar finns samlade i kolumnen till höger på startsidan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Maria Svemark

Humorbloggen om vad som händer när man låter en svensk, 40-årskrisande trebarnsmor flytta till USA - via bakgatorna i Shanghai! Söker du kontakt, turisttips, råd angående livet som expat eller Direct Foreign Hire (DFH) i Kina, glutenfria recept eller gästbloggare? Mejla mig på: [email protected] Instagram: bysvemark Swedish writer living with my family in Shanghai. Feel welcome to contact me at [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

  • via RSS
  • Instagram Humor